REVELION 2020 BALI de la 1499 euro


REVELION 2020 BALI de la 1499 euro

Revelion Exotic intr-un colt de Paradis…

Un col de paradis tropical….

 

 Ce v-ati putea dori mai mult de la vacanta exotica mult visata? Iata in cateva cuvine ce poate oferi acest colt de lume, unul dintre cele mai cautate atunci cand vine vorba de escapade romantice si relaxare in resorturi de lux, in care orele de rasfat la spa si cursurile de yoga sunt “must do”.

Dar, spre incantarea oricarui turist Bali este mult mai mult decat plaja si mare. Bali este o poveste despre ceremonia intampinarii oaspetilor cu flori, despre arhitectura hindusa, sculptura in piatra si lemn, despre scenetele acompaniate de gamelan*, despre spiritualitate profunda si multa frumusete naturala.

 

 

De la 1499 € /pers cu taxele incluse

 

PLECARE

  • 28 DECEMBRIE 2019


PLECARI DIN

  • BUCURESTI; 7 NOPTI/9 ZILE

 

Orar de zbor

1  QR 220 28DEC OTP – DOH        23:30 –  05:15+1
2  QR 960 29DEC DOH – DPS         08:05 –  23:00

3  QR 965  05JAN  DPS-DOH         09:35 – 14:35
4  QR 219  05JAN  DOH-OTP        16:10 – 20:30

*Orarul de zbor este unul orientativ si poate suferi modificari. Va rugam sa verificati orele corecte de zbor in momentul efectuarii rezervarii si inaintea plecarii .
Denumire hotel Tip de camera Tip de masa Perioada de calatorie Tarif de la de persoana/ dbl
Hotel Tijili Benoa 4* Deluxe room Mic dejun 28 decembrie 1.499 €
Hotel Melia Bali Nusa Dua 5* Melia guest room Mic dejun 28 decembrie 2.199 €
Hotel Fairmont Bali Sanur 5*

 

Suite Mic dejun 28 decembrie 2.399 €
Hilton Bali Nusa Dua 5*

 

Guest room Mic dejun 28 decembrie 2.541 €

 

Denumire hotel Tip de camera Tip de masa Perioada de calatorie Tarif de la de persoana/ dbl
Hotel Champlung Sari Ubud 4*& Hotel Tijili Benoa 4* Standard room/Deluxe room  

Mic dejun

 

28 decembrie

 

1.499 €

 

Hotel Sthala Ubud 4*& Hotel Sol Beach Benoa 5*

Deluxe room/Melia guest room  

Mic dejun

 

28 decembrie

 

1.898 €

*Tarifele sunt exprimate in euro, de persoana in camera dubla

TARIFUL INCLUDE

·         bilet de avion compania Qatar Airways, via Doha

·         catering la bordul areonavelor

·         7 nopti cazare hotel de 4* – 5* cu mic dejun in zona de plaja Nusa Dua, Sanur, Benoa

·         transfer aeroport – hotel (plaja) – aeroport

·         sau varianta de 4 nopti in zona Ubud + 3 nopti in zona plaja, hoteluri de 4*- 5* pentru varianta mentionata mai jos in ,,combo,, cu transfer aeroport – hotel Ubud – hotel (plaja) – aeroport

·         asistenta turistica locala pe toata perioada sejurului

·         1 excursie inclusa: Kintamani Tour**

·         taxe de aeroport (265 euro/persoana)

 

Tariful nu include

·         serviciile de masa si bauturile care nu sunt incluse in program

·         excursii optionale care nu sunt mentioate in program;

asigurare medicala de calatorie si storno (nu sunt obligatorii dar agentia va recomanda sa le incheiati)

·         alte cheltuieli personale

 

Avans la inscriere

  • 50% din valoarea pachetului se va achita in momentul rezervarii;
  • Diferenta de 50% din valoarea pachetului se va achita cu 21 zile inainte de data de plecare;
  • Penalizare 50% pentru anulari efectute din momentul rezervarii pana la 21 zile inainte de data calatoriei;
  • Penalizare 100% pentru anulari efectuate cu mai putin de 21 zile inainte de data plecarii.

 

 

observații

  • pasaport valabil min. 6 luni de la data inceperii calatoriei;
  • persoanele cu varste sub 18 ani care calatoresc neinsotiti de parinti, dar insotiti de un adult au nevoie de imputernicirea notariala in limba engleza si certificat de nastere;
  • cetatenii romani nu au nevoie de viza;

 

Excursie inclusa in program**

Partea cea mai interesanta a acestei excursii, este fara indoiala panorama pe care o puteti admira, avand in centru lacul Batur si in spate muntele Agung. Veti vizita cu aceasta ocazie, mai multe centre de arta si mestesuguri, si veti observa la lucru, pictori, mesteri ce lucreaza in argint si lemn.

 

Informatii utile:

·         Pentru iubitorii de artizanat, este ocazia excelenta de a achizitioana adevarate opere de arta: tablouri, sculpuri in piatra si lemn, statuete, etc

·         Cele mai multe resorturi dispun de wi-fi gratuit

·         Cele mai bune variante de a vizita insula sunt cu bicicleta sau cu scuterul. Pentru ca statiile de alimentare cu carburant sunt foarte putine, veti putea gasi la magazine diverse tipuri de sticle (vodka, bauturi racoritoare) cu petrol. Atentie, deci ce cumparati

·         Nu ratati “krupuk” o specialitate de orez prajit cu zahar. De evitat ar fi consumul alimentelor vandute direct in strada

·         In Bali, religia este un mod de viata. Inainte de calatorie puteti verifica calendarul evenimentelor religiose pentru a putea participa la un astfel de festival inedit. In Bali exista ritualul de a face ofrande: flori, orez, bucati de banane. Acestea se aseaza fie in cosuri de lemn, fie direct pe jos pe frunze. Atentie deci pe unde calcati!

·         Orezul este un simbol de prosperitate in cultura asiatica. Nu ratati numeroasele feluri de mancare pe baza de orez sau vizita unei plantatii de orez.

·         Incercati sa evitati cainii maidanezi si maimutele, care chiar daca arata dragut, cele din urma ar putea sa va fure bunurile.

·         Sistemul de legi din Indonezia, poate parea contradictoriu pentru un strain, totusi evitati sa va certati cu politia, daca vi se atrage atentie in legatura cu diverse situati

·         Plajele sunt tot timpul semnalizate. Evitati sa mergeti acolo unde accesul este interzis.

·         In religia hindusa este ofensatoare atingerea capului cuiva. Ofensatoare este si folosirea mainii stangi pentru saluta pe cineva. Daca nu aveti alta posibilitate, mai bine renuntati sa o faceti.

·         Folositi crema de plaja cu factor de protectie mare.

·         100$ reprezinta cam un milion ruphi, moneda nationala in Bali. Asadar luati in considerare sa luati in bagaj si un portofel incapator.

·         Pastrati 150.000 Rp (aprox 25 de usd) pentru a platii taxa de iesire. Aceasta taxa nu se poate achita decat in Rp.

 

 

FORMALITATI

  • Agentia nu isi asuma raspunderea pentru deciziile organelor de control de la punctele de trecere a frontierei romane sau straine, in pofida respectarii conditiilor de iesire din Romania, respectiv intrare in alte state, prevazute de legislatia in vigoare;
  • Situatii de forta majora si neprevazute cum ar fi razboaie, cutremure, greve, fenomene naturale si meteo deosebite, etc, nu obliga agentia la despagubiri sau compensatii;
  • Categoria hotelurilor si a mijloacelor de transport este cea oficiala pentru Indonezia, acordata de Ministerul Turismului din Indonezia;
  • Turistii au obligatia de a achita taxele suplimentare anuntate inainte de inceperea programului turistic, in cazul in care acestea vor aparea ca urmare a majorarii taxelor de aeroport, a taxelor de combustibil anuntate de compania aeriana transportatoare, a ratei de schimb euro/dolar.
  • Minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera. Mai multe informatii: politiadefrontiera.ro;
  • In situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor (carora le revine raspunderea pentru situatia creata), inainte sau dupa inceperea calatoriei, agentia partenera din este obligata sa ofere o alta varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona cat mai apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul.
·         Distributia camerelor la hotel se face de catre receptia acestuia. Orice problema legata de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre client direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei locale;

·         Compania aviatica fara a cere acordul agentiei de turism care deruleaza programul turistic, are dreptul de a modifica orele de zbor. Prin urmare, agentia Christian Tour, nu este raspunzatoare pentru decolarea/aterizarea avioanelor la o alta ora decat cea inscrisa in programul excursiei. Pentru aceste intarzieri, compania aeriana este obligat sa asiste turistii conform regulamentului parlamentului european nr. 261/04. Orice problema privind operarea zborului si actiunile adiacente acestuia  intra sub competenta transportatorului, biletul de avion reprezentand contractul intre pasager si compania aviatica.

·         In cazul deteriorarii sau pierderii bagajelor in timpul dinaintea zborului, zborului efectiv si dupa incheierea acestuia, compania aviatica este singura raspunzatoare si raspunde in fata pasagerilor conform regulamentarilor  EU 2027/97 si amendamentului 889/02.